Hablando de Ciencia en Cotobade (Pontevedra)

¡Les presentamos Hablando de Ciencia en Cotobade!

Un evento en el que podrán disfrutar de una noche de ciencia y de una observación astronómica en las proximidades de Pontevedra (menos de 20 minutos en coche) y que se enmarca en la serie de eventos que desde esta plataforma estamos organizando a lo largo y ancho de la geografía española durante este mes de noviembre.

En él, podrán disfrutar de la proyección del cortometraje documental «El Universo ultravioleta», y de una observación astronómica que les acercará a lo que hay más allá de nuestra fina atmósfera desde el telescopio de 40 cm que alberga la cúpula de 4 metros de diámetro del Observatorio Astronómico de Cotobade. Pero no se queda solo ahí: también tendrás en ese mismo evento el estreno oficial del nuevo cortometraje documental de Rubén Lijó para Hablando de Ciencia: «El Drago Milenario»

Los “Dragos” son una especie vegetal característica de las Islas Canarias. Son una especie protegida por su vulnerabilidad. Muchos visitantes de las islas habrán visitado Icod de los Vinos para ver este símbolo natural del archipiélago. Ver este documental será una maravillosa forma de revivir el viaje y conocer un poco más de esta emblemática especie. ¿Sabes qué es la “sangre de Drago”? Descúbrelo viendo nuestro nuevo cortometraje de divulgación.

Y si tienes problemas para desplazarte, no te preocupes: el Concello de Pontevedra pone a disposición de todo el que lo reserve unos autobuses para que puedan desplazarse desde la capital y disfrutar de este evento divulgativo. Pueden realizar sus reservas en la web o teléfono del Ayuntamiento.

Desde aquí, agradecemos a la Asociación Astronómica Sirio de Pontevedra  y al Concello de Pontevedra por su colaboración.

• emiliocastro

Vén observar o ceo de inverno coa Concellaría de Medio Ambiente e a Asociación Sirio
    A Concellaría de Medio Ambiente recupera a programación medioambiental do Concello “Sinte Pontevedra” coa actividade “O ceo da estación”, charlas e obradoiros sobre o ceo de inverno en colaboración coa Asociación Astronómica Sirio. No mes de agosto fixéronse as observacións e obradoiros sobre o ceo do verán.
    O ceo da estación serán dúas charlas/observacións relativas ao ceo de inverno que se desenvolverán este sábado, 10 de novembro e o sábado, 17 de novembro no Observatorio de Cotobade. A actividade consistirá na contemplación do ceo a simple vista, ademais da súa análise a través do telescopio do Observatorio, todo elo acompañado das explicacións dos expertos de Sirio.
    A Concellaría trasladará aos participantes en autobús até o Observatorio de Cotobade. O transporte sairá ás 20.15 horas da capela de San Roque.
    O ceo da estación complétase con obradoiros que se desenvolverán a vindeira semana a cargo dos membros de Sirio no Centro Social do Gorgullón. O primeiro será o luns, 12 de novembro e abordará a construción e uso de instrumentos astronómicos sinxelos; o día 13 de novembro tratará a construción e uso de reloxos de sol; e o venres, 16 de novembro, abordarse a instalación e uso de telescopios. Todos os obradoiros comezarán ás 20.00 horas.
    Tanto os obradoiros como as observacións teñen prazas limitadas. Medio Ambiente pon a disposición dos interesados 45 prazas para a viaxe a Cotobade.
    Todas as persoas que desexen participar no Ceo da estación poderán reservar a través do mail medionatural@pontevedra.eu, a través do teléfono 986 100185 ext 7584 ou ben acudindo ás dependencias de Medio Natural do Concello na rúa Churruchaos.

• Pingback:Noviembre en HdC | Hablando de Ciencia | Artículos